2007年5月2日 星期三

2007 CE mc

同學仔,今日考得好唔好呀?化學友覺得今年份卷都唔算容易,especially mc潻呀,對考生chem嘅要求都幾高,好易會做錯。化學友都有d students失手啦。剛剛見到有 discussion forum post左d mc answer出o黎,但係幾個forum嘅answer都有d錯。化學友決定post d correct ans 比你地睇睇:

1-10:
BDDBDDABDD

11-20:
ADACCBCBAA

21-30:
ACCBDBDCCB

31-40:
AABCDDADAA

41-50:
BDACDBCCBC

anyway,同學仔今日嘅chem已經過去啦,考得好唔好都要比心機prepare Eng同埋Mathso架啦,you should concentrate on your coming exam。(祝聽日要考econ嘅同學有好成績啦)

回應

chemson:
化學友覺得今年LQ,MC幾分先A到?難度怎樣?

化學友:
chemson,今年份卷都幾難。因為要拉curve,所以要改完先知幾多分有A。以住就大約mc 45條(out of 50條) long question 73-4(out of 90分)就A。不過,化學友覺得今年會低d o架啦。

11 則留言:

simon 提到...

可唔可以解釋一下 07 chem mc 既第 5,26,27,39,42同第47題 ?
同埋 .. 我想問 .. mc 幾多分先肯定有C?
萬分感激!!

kwankwan 提到...

雖然唔知你係邊個,不過你好好人
Thanks
好人有好報
上天一定會好好報答你

kwankwan 提到...

你可否評論一下今年Alevel Chem 係深定淺?
通常ALEVEL Chem 合格係幾多分?

kino_watashi 提到...

Thanks~~

我想問下, 為甚麼PVC 可以store concentrated sulphuric acid??? 聽說他們是有reaction 的.
假設你mc 10 的答案對了, 為甚麼ethyl ethanoate 不可以store 在 expanded polystyrene container 呢?

mc 30 為甚麼第二條statement 不是第一條的正確解釋呢????

請賜教!!~~

小白 提到...

你好,我之前有問過你問題的,
不知道你記不記得。
之前上網對了是錯8題,對了你那個是錯了10題。
可以解釋下那些問題的答案嗎?
4,10*,21,30,31,33,36,38,41,51= ="

另外,如果MC錯10題,長題目錯唔超過20分,有冇c = =?我連合格都唔肯定..
錯好多....
愈對先知愈多錯,一開始睇仲以為岩。

kino_watashi 提到...
作者已經移除這則留言。
kyipsa 提到...

我想問
如果我想要0.1 M 150 cm3 既NaoH 同HCI
咁要幾多水加幾多NaoH 粉
同幾多水加幾多HCI ?

kyipsa 提到...
作者已經移除這則留言。
kitkit 提到...

我想問chem拎B,卷一要拎幾多分,同埋mc要岩幾多條,另外我想問固體NaOH會唔會吸收水分?

kit 提到...

我想問chem拎B,卷一要拎幾多分,同埋mc要岩幾多條,另外我想問固體NaOH會唔會吸收水分?

jenny 提到...

你好~!!請問你有冇做o的quiz, test ,exam paper比你的學生~??如果有的話,請問你可唔可以send比我~??我的e-mail 是shuisum@yahoo.com.hk