2007年4月10日 星期二

回應 (會考化學)

回應 1

sinying:
我有一個問CE的問題,希望化學友你可以答答我.我想問:寫IODINE SOLUTION時, I2係應該(aq) 定(s)?仲有有時寫obeservation :iodide ion is reduced to iodine,應該寫solution turns to brown,定係 brown precipitate forms?兩個係唔係有大分別???唔該哂!!!!!!

化學友:
sinying, iodine在室溫之下是solid state, 但係iodine會少少溶o向水裡。所以iodine solution應寫成I2(aq)。同一原理,當在一solution裡的iodide ion is reduced to iodine,形成的iodine原本是solid的,但iodine溶於solution的水裡面形成啡色的I2(aq)。所以,答案係soution turns to brown。除非很多I2形成,多到不能溶於水,咁樣就有brown precipitate forms。不過通常CE答案寫solution turns brown就已足夠啦。saying解答到你問題嗎?


回應 2

sue:
您好,, 我係應屆會考生,,我本身 chem嘅成績都幾差,, 校內 mock exam chem 都 fail,請問 study leave 哩段時間應該點做,, ce chem 先可以 pass ?thanks

化學友:
阿sue,唔使太擔心,根據experience, 化學友d學生就算考mock唔合格,好多到考CE chem時都合格,而且有d好彩仲羅到C。當然佢地o向study leave有策略咁溫習啦。同你分享小小經驗呀。一般o黎講會考long question有35分(滿分係90)就合格,而mc大約啱23條(滿分係50條)就可以pass。你有冇信心可以達標呢?如果你冇乜時間慢慢溫書或者溫notes,化學友suggest你買本last minute chemistry讀孰佢,雖然本書有好多要改善嘅空間,但係勝在內容少,好快就讀完,補住合格就最好,當然羅C 就蚊水啦。跟住就針對pastpapero黎操練,但係唔好做long question住,做mc先(一年一年咁做,suggest由2005--> 2001,最後做2006),就算錯得多都唔梗要,最重要係對返答案,學返錯左d乜o野,mc係好有效用o黎清concept,我d平時chem好弱嘅學生都係咁樣操番個合格返o黎o架。仲有化學友suggest你買本學友社出嘅solution guide,e本solution guide係咁多本solution guides之中寫得最好,而好多mc題都有explanation。最後就係long question,好多long question都牽涉不同topics,較難操練,化學友覺得如果你讀完last minute又做左mc而時間剩返好少,最小可以做2,3年long question(any from 2003 to 2006),咁樣CE應該好大機會合格o架啦。

仲有呀,多d留意e個blog,化學友會o向會考前將d重要野指出,將佢哋逐一擊破。再有乜o野問題隨時留言比化學友!

(P.S. 阿sue記住唔好waste時間做街外d exercise ,此時此刻做 哩 d o野幫助唔大,最梗要都係做pastpaer。加油呀。)

1 則留言:

Sinying 提到...

化學友,真係好唔該哂你呀!我明了,但係我又有問題.我想問呢
preferentially discharge有好多個factor影響,其中一個係concertration la...好似CONC. NACL .Chloride ion 因為concertration高,所以唔係hydroxide ion preferentially discharge,而係Chloride ion.
1.咁我想問點先算ion concertration高到可以preferentially discharge?有冇話大過某一個molarity 就會??
2.decomposition of ionic compond:
CaCO3會decompose,
但係CuSO4,Na2CO3又唔會....
Ammonium nitrate 會出N2O+H2O
請問有咩方法可以知道 ionic compond會唔會decompose,仲有會產生d咩product?
真係好唔該哂!!!