2007年4月12日 星期四

回應(會考化學)

回應 1

hi:
化學友,你個board 好正有好多好好用的資料,多謝你!我想問呢silver同gold係唔係唔會同conc.nitric acid 有reaction?? thx

化學友:
阿hi,多謝你嘅鼓勵呀。

答返你條問題先。o向CE level o黎講,所有o向reactivity series嘅metals都會同conc. nitric acid react除左platinum同埋gold。所以silver會同conc. nitric acid react而gold就唔會。有問題可再留言比化學友丫。

回應 2

lo:
我遲D過Eng 讀書我Take左Chem但我Skip左F3 最Basic個一年Chem課我想補返佢 但正經chem課本我唔明 D英文too difficult to understand我想問下有無D用中文同較得意 易明ge chem 課外書好用呀唔該你呀 救明恩人~

化學友:
lo, 講真化學友真係搵唔到香港有出版社出本易明嘅chem課外書,不過化學友可以推介兩本台灣出嘅書俾你 ,兩本都寫得幾好o架。佢地平均兩三頁內容就介紹一個基本化學概念,如摩爾、塑膠、電解等,仲有圖畫同埋table幫助解釋。你試吓去商務、三聯書局搵吓,價錢應該100元以下。


出版社:世茂



作者:米山正信/著
譯者:張慧華
出版社:世茂
圖解化學就淺d,你自已睇下鐘意邊本啦。
最後,化學友suggest你去Eng前買返本CE level嘅chem書,因為香港同Eng嘅chem有好多都幾似,買本過去守門口,有乜唔明都有reference用。你可以買本精工出版社叫chemistry for you嘅書,一套四本,中英對照,化學友覺得本書寫得幾好o架。
回應3
masiy:
請問有沒有適合中三程度的化學網頁?
化學友:
masiy,睇睇e d website對你有冇用:
Fundamental chemistry concept
http://www.chem4kids.com/

4 則留言:

sampson 提到...

你好!
想問下你 正極 幾時係陽極 幾時係陰極
o係唔o係 係電池個陣 正極 係 陰極
但係係 電解個陣 正極 就係 陽極ar?

maryuen 提到...

你好..
其實我已經在yahoo問過東西了..
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007041205645
可是我是不太明白..
我想問8b
有英文的explanation嗎??
x is not a mixture的解釋..> <

還有...我想知道是不是all the metals in the same group of the periodic table have their melting point decrease aown the group??

maryuen 提到...
作者已經移除這則留言。
maryuen 提到...

decrease down*