2007年4月29日 星期日

回應(會考化學)

回應1

Sinying:
1. 我想問下呢~detergent hydrolysis.係唔係有得用H2SO4NaOH??兩種有D咩分別??
唔該哂

2.sacrificial potection ,Zn用來protect Fe,我想問Zn會唔會oxidize oxygen 會唔會form around Zn??

3.ZnO + hydroxide ion係會出d? ZnO又唔會溶水,有冇REACTION,仲會唔會redissolve??

超級thanks

化學友:

1. 唔係o架。只有NaOH + fat/oil先會做成soap,H2SO4係唔得o架。你可以睇o下下面化學友回應pele159嘅回應丫。化學友比多兩條equations你睇,可能會更易明:


2. Sacrificial protection 係用Zn 代替 Fe loss electrons變成Zn2+,而oxygen and water react形成OH-,Zn2+會同OH-react生成zinc hydroxide around zinc。

3. e條有少少out c o架。ZnO同Zn(OH)2一樣會redissolve in excess OH-生成Zn(OH)42-

Maryuen:
我想知道關於alcohol的什麼是thinning of blood?
它跟being less rpone to heart attack有什麼關係??

化學友:
正式嘅解釋化學友都唔敢肯定,大致係指alcohol可以溶解blood裡頭嘅fat,令到bloodviscosity降低(即係令d blood冇咁)。如果dblood,可能會引至血管閉塞,咁就會有heart attack

2 則留言:

carmenlee 提到...

你好,我有個chem既問題想問下
OCl-會turn red litmus paper blue then white啦;咁H2SO3 turn完blue litmus paper red之後會唔會turn white?
p.s.我見d solution都冇寫佢會turn white,但係SO3 2-唔係都bleach到野架咩?

Sinying 提到...

我想問下呢:
alkonal加Na,CH3COOH加Na
係唔係會都出H2??
我睇書話佢地都係會出OH- ion,所以有H2放
但咩唔係只係H+ion加Na先會出H2咩?
OH-加Na為何出H2,而且CH3COOH唔係ACID來的嗎?咩唔係會出H+...........
THX