2007年4月10日 星期二

Nernst equation (AL4)

Nernst equation係今年新加嘅topic,但係o向之前嘅AL exam都當新類形題目出過o架拉(每一年AL chem都有d out out o地syllabus嘅題目,化學友叫佢地做新類形題目)。同solubility product一樣,同學仔嘅表現都係好差,所以今年出嘅機會都幾大。

我唸好多同學仔都記得Nernst equation ( E = E(standard) + (0.059/n) log (ox/ red)),但係化學友發覺同學仔好多時都唔識apply同埋誤會Nernst equation係計emf,所以考試時錯晒。

其實Nernst equation只係計half reaction嘅electrode potential,我地要將發生reduction o個條half reaction嘅electrode potential減左發生oxidation o個條half reaction嘅electrode potential先可得到emf。

仲有呀,Nernst equation九成九會o向考試用o黎計concentration,同學仔AL前要練多d呀。
講多冇謂,最緊要係實戰,下面兩條係好正嘅題目,勁練熟佢呀:

1. 1996 PaperII 3a (e條勁呀,係cross over題目, 少少Nernst equation concept加solubility product)

2. 2001 Paper II 4a (typical嘅concentration calculation)

1 則留言:

Unknown 提到...

我遲D過Eng 讀書
我Take左Chem
但我Skip左F3 最Basic個一年Chem課
我想補返佢 但正經chem課本我唔明 D英文too difficult to understand
我想問下有無D用中文同較得意 易明ge chem 課外書好用呀
唔該你呀 救明恩人~